[linux-baslangic] Re: grup u yeniden yüklemek

---------

From: Murat Eroglu (unbreak@gmx.net)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 03:59:40 EST

    Kullandiğin Dağitim hakkinda bilgi vermemişsin ama stable bir dağitim
    kullaniyorsan SuSE, redhat mandrake gibi bu sdağitimlarin 1. CD lerinde
    rescue die bir seçenek vardir.. Bunu kullarak sistemini başlatabilirsin daha
    sonra ise / rw ile mount edip grub install komutunu vererek sistemini
    düzeltebilirsin ... Eğer SuSE kullaniyor yada 7.x 8.x 9.x sürümlerinden biri
    varsa bu işlem dahada kolay olucaktir.. Eğer grub nasil install edilir diye
    bir tereddüte düşersen Lapis teki aşağıdaki link e bir göz atabilirsin..

    http://www.linux-sevenler.de/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=289