[linux-baslangic] SAMBA

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 04:10:13 EST

    Arkadaslar.. ben bir ofise 3 adet redhat linux 9 kurdum. bu bilgisayarlar
    network uzerinden birbirlerinie ping atabiliyorlar.. smb:///ipnumarasi ile
    birbirlerine baglanabiliyorlar..ancak share ettigim dizinlere
    ulasamiyorlar.. Ayrica xp rpof yuklu olan bir baska bilgisayarda varki
    kullanicisi degistirmemi istemedigi icin onu da sisteme baglamam gerekiyor..
    ancak xp linux makineleri gorebilmesine ragmen erisimde kullanici ve sifre
    nedeniyle takiliyor. Ayrica standart desktop kurdugum halde bir tanesini ,
    network servers linkine bastigimda smb sunucusunu bulamadigini belirten bir
    hata veriyor ki ayni secenekle baska yerde kurdugum linuxlar en azindan
    linux yuklu netpilot cihazi networkde gorebiliyordu. kisacasi rica ettigim
    konu bu 3 linux ve 1 xp bilgisayarin birbirleriyle dosya paylasabilmeleri ,
    printerlari kullanabilmelerini istiyorum. Hatta smb server uzerinden
    authentication yapabilirlerse balli ekmek kadayifi olur :) Tesekkurler.

    Gokhan