[linux-baslangic] Re: grup u yeniden yüklemek

---------

From: Canan KARAKAYA (canankarakaya@gmx.com.tr)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 04:16:19 EST

    benimkisi sadece oneri
    lilo yada grub acilisi icin mbr nin bir sekilde birgun silinecegini
    varsayarsak ozellikle
    yeni kullanıcılar icin kurulan bolume  lilo yada grub (ornek hda3) yüklersek
    sürekli silinmez.
    ve fdisk ile boot bolumunu hda3 aktif yapıp ordan acmak biraz daha mantıklı
    gibi.
    tek problem uzatılmıs bolumdeyse linux  boot manager le acak zorunda
    kalınır.

    Saygilar,

    Murat Eroglu wrote: Kullandiğin Dağitim hakkinda bilgi vermemişsin ama
    stablebir dağitim kullaniyorsan SuSE, redhat mandrake gibi bu sdağitimlarin
    1. CD lerinde rescue die bir seçenek vardir.. Bunu kullarak sistemini
    başlatabilirsin daha sonra ise / rw ile mount edip grub install komutunu
    vererek sistemini düzeltebilirsin ... Eğer SuSE kullaniyor yada 7.x 8.x 9.x
    sürümlerinden biri varsa bu işlem dahada kolay olucaktir.. Eğer grub nasil
    install edilir diye bir tereddüte düşersen Lapis teki aşağıdaki link e bir
    göz atabilirsin..
    http://www.linux

    -sevenler.de/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&a
    ----- Original Message ----- From: "engelo" <engelo@e-kolay.net>[2] To:
    <linux-baslangic@linux.org.tr>[3] Sent: Wednesday, January 28, 2004 9:42 AM
    Subject: [linux-baslangic] grup u yeniden yüklemek herkese merhaba öncelikle
    sorduğum bu sorudan dolayı özür diliyorum çünkü daha öncedwe soruldu ve
    cevapverildi ben aynı hard dsik de hem linux hem windows kuulanıyorum ve
    grupile gayet kolay açılışıda şeçimimi yapıyordum ancak tahmin edeceğiniz
    gibi windows um çöktü ve yeniden kurmam gerekti ve tabiki windows mbr
    silincebenim grup gitti şimdi yeniden grup u geri yüklemek istiyorum bu
    konuda yardımcı olursanız sevinirim bu soru için tekrar herkesden özür
    diliyorum --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri
    icin http://liste.linux.org.tr/[4] adresini kullanabilirisniz. Bu listeden
    cikmak icin <a
    href="mailto:linux-baslangic
    -request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"[5]tiklayiniz</a> ---
    linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    http://liste.linux.org.tr/[6] adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak
    icin <a
    href="mailto:linux-baslangic
    -request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"[7]>tiklayiniz</a>