[linux-baslangic] grup u yeniden yüklemek

---------

From: engelo (engelo@e-kolay.net)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 02:42:48 EST

    herkese merhaba

    öncelikle sorduğum bu sorudan dolayı özür diliyorum çünkü daha öncedwe soruldu ve cevap verildi

    ben aynı hard dsik de hem linux hem windows kuulanıyorum ve grup ile gayet kolay açılışıda şeçimimi yapıyordum ancak tahmin edeceğiniz gibi windows um çöktü ve yeniden kurmam gerekti ve tabiki windows mbr silince benim grup gitti şimdi yeniden grup u geri yüklemek istiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

    bu soru için tekrar herkesden özür diliyorum