[linux-baslangic] Adım Adım DNS ve Virtual Host

---------

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Sun 04 Jan 2004 - 03:52:04 EST

    arkadaşlar biraz yardım ederseniz çok sevinirim.

    Linux Red hat 9.0 yüklü. Makine ismi Everest. Ben network de bulunan
    herhangi makineden explorer sayfasına everest yazdığımda karşıma Apachenin
    deneme sayfası geliyor. Buraya kadar sorun yok.

    Diyelim elimde 4 ayrı departmanın web sayfaları var. Muhasebe - Satış-Teknik
    Servis - İthalat.

    Ben her bölüm kendi adını yazdığında kendi sayfalarının gelmesini istiyorum.
    http://everest/muhasebe yazıldığında bu sorun çözülüyor. Ama ben
    http://muhasebe yazıldığında ekran gelsin istiyorum.

    Makinenin IP adresi de 192.68.0.23 olsun. Bunu nasıl yapabilirim.
     Virtual Hostları denedim ama beceremedim...

    Teş...