[linux-baslangic] linuxda scandisk

---------

From: Mustafa BIYIK (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 01:58:14 EST

     Merhabalar,

    Ben Mandrake 9.2 kullanıyorum.. Bir defasında PC'yi power düğmesinden
    kapattım şimdi her açılışında dosya sisteminizde bozukluklar olabilir diye
    bir mesaj çıkarıp 5 saniye sayıyor bu 5 saniye içinde "e" basmamı istiyor. E
    tuşuna basmama rağmen hiçbir işlem yapılmamakta... Sistem açılıyor fakat
    kapanmıyor.. Saatlerce bekliyorum kapanması için fakata sonuç yok yine power
    düğmesinde faydalanıyorum.. sistem gittikçe bozlumaya başladı power
    düğmesinden kapattığım için

    teşekkürler

    Mustafa