[linux-baslangic] Re: RedHat 2.1 AS ve 3.0

---------

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 03:41:52 EST

    RedHat 2.1 AS d=FD=FE=FDnda deneme ama=E7l=FD kullan=FDlabilecek, Oracle'=
    in =F6nerdi=F0i
    United Linux var.
    Kay=FDt olup "United Linux 1.0 developer i386 RC1" 3 CD olarak indirilip
    kullan=FDlabiliyor ve daha =E7ok SuSE 8-9 serisi benzeri bir alt yap=FDya=
     sahip.
    Ancak RC (Release Candidate) etiketi s=FCr=FCm=FCn durumunu a=E7=FDkl=FDy=
    or.
    Deneme ama=E7l=FD olmas=FD ve Oracle taraf=FDndan =F6nerilen iki altyap=FD=
    dan biri
    olmas=FD, paras=FDz indirilip kullan=FDlabilmesi denemeye de=F0er k=FDl=FD=
    yor.

    Zeki =C7atav
    catav@isbank.net.tr

    ----- Original Message -----=20