[linux-baslangic] Re: Adım Adım DNS ve Virtual Host

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 05:06:18 EST

    <VirtualHost 192.68.0.23>
    ServerAdmin muhasebe@xxx.com
    DocumentRoot /home/muhasebe/my-home-www (klasorun tam yerini yazin)
    ServerName muhasebe.xxx.com
    ServerAlias muhasebe.xxx.com.tr (olmasa da farketmez)
    ErrorLog logs/muhasebe.xxx.com_error_log
    CustomLog logs/muhasebe.xxx.com_custom_log common
    </VirtualHost>

    firewall arkasindan bakiyorsaniz dis_ip ide ekleyin

    ozmen demirkol