[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: Tolgay Özer / Norm Teknoloji (tozer@normteknoloji.com)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 05:34:56 EST

    Bende günlerce sıfır hd 'e Mandrake 9.2'yi kurmaya çalıştım. Hre türlü
    değişikliği yaptım kanısındayım ama autoloader ekranından sonra her
    yaptığım seçimde ekrar kararıyor ve PC öylece duruyor. mecburen windows
    'a geri döndüm.

    Bunun sebebini (ve mümkünse çözümünü tabi) bildirebilecek biri olursa
    memnun olurum.

    Saygılar sevgiler
    Tolgay Özer