[linux-baslangic] Ynt: Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: storm_84 (storm_84@mynet.com)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 05:41:10 EST

    Cok uzun zamandir promise ile ilgili cok sorun okudum ve bir yerde tek
    kalicicozumun yeni bir raid controller almak gerektigi idi.. ornegin
    highpoint rocketraid gibi.. Diger taraftan 2.6 kernelinde Fasttrak icin
    destek var ama senin oncelikle kernel derleme asamasina kadar sistemi
    yuklemen lazim... Bunun icin oncelikle normal bir harddisk uzerinden linux
    yuklemeni ve kerneli gerekli sekilde derledikten sonra ( yani fasttrak icin
    )tekrar raid controlleri kullanmani tavsiye ederim.. Umarim daha kisa
    cozumleri de vardir.. Bildigim kadari ile Gentoo 1.4 surumunda bu raid
    control basariyla taniniyor.. --