[linux-baslangic] Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: storm_84 (storm_84@mynet.com)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 04:16:38 EST

     Grafik arayuzu ile install ediyorum
    *Dili Türkce yapiyorum
    *Sözlesmeyi kabul ediyorum
    *Mause seciyorum

    sonra "devam"i tikladigimda bilgisayar donuyor ve ekranda su yazi beliriyor
    :

    "disk/scsi|hardware_raid|Fireware Promise Technology|PDC0376FastTrak 378
    Controller karti için surucu yuklenmesi"

    diyor ve ne mause haraket ediyor nede klavyeden birseye basiliyor..

    Makinenin özellikleri ise soyle : AMD 2500+ 512 (400) +9600Pro+Aopen KT
    600 Max+20Gb Quantum (Rpm degerini tam olarak bilmiyorum)

    Yardimci olursaniz sevinirim ..