[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 06:14:48 EST

    Cok uzun zamandir promise ile ilgili cok sorun okudum ve bir yerde tek kalici
    cozumun yeni bir raid controller almak gerektigi idi.. ornegin highpoint
    rocketraid gibi..
    Diger taraftan 2.6 kernelinde Fasttrak icin destek var ama senin oncelikle
    kernel derleme asamasina kadar sistemi yuklemen lazim... Bunun icin oncelikle
    normal bir harddisk uzerinden linux yuklemeni ve kerneli gerekli sekilde
    derledikten sonra ( yani fasttrak icin ) tekrar raid controlleri kullanmani
    tavsiye ederim..
    Umarim daha kisa cozumleri de vardir.. Bildigim kadari ile Gentoo 1.4
    surumunda bu raid control basariyla taniniyor..

    --
    "Früher war's das Reich des Bösen, heute ist es das Netz des Bösen. Früher
    waren es Molotow-Cocktails, heute sind es Mailbomben. [...] Früher war