[linux-baslangic] Re: kde 3.2

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 15:06:50 EST

    Mon, 16 Feb 2004 15:48:21 +0200 tarihinde "Bora Eresici (PREMIUM)"
    <Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr> soyle yazdi:

    BE> wine ile ilgili de bir soru sormak isterim bu soruyu sormaktan
    BE> gercekten = s=FDk=FDldim daha dogrusu cevabini bulamamktan; soyleki
    BE> wine, winex ve = cross over kurulu. dos tabanl=FD ya da install ile
    BE> kurulan prg. = problemsiz yalniz dreamveawer, fireworks (macromedia)prg
    BE> lari yuklenmeye = basliyor yalniz install shield in kucuk ekrani=FE
    BE> geldiginde hata = vermeden kitlenip kaliyor sebebi ne olabilir?
    crossover office'in son surumunu kullaniyor ve kendi setup programiyla
    kuruyorsaniz dreamweaver'da bir sorun yasamamaniz gerekir. resmi olarak
    desteklenen yazilimlar arasinda.

    fireworks calisiyor mu, aradiniz mi benzer calismalar?

    http://appdb.codeweavers.com

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694