[linux-baslangic] Re: Open Office 1.0 TR Sorunu

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 18:53:24 EST

    Selam,

    Gökhan beyin kullandığı dosyalar daha eski bir x sürümünün dosyalarıydı.
    Onu yaptığı gibi, x-4.3.0 ile gelen dosyaları değiştirmezseniz bu tür
    sorunlarla karşılaşmazsınız.
    Ona sadece x-4.3.0 ile gelen dosyaları gönderdim.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Pazartesi 16 Şubat 2004 14:11 sularında, Gokhan Uye şunları yazmıştı: