[linux-baslangic] Re: kde 3.2

---------

From: Gurkan ASLAN (gurkan@iaslan.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 13:50:04 EST

    Kolay gelsin;
    Sorun tam olarak dreamweaver 2004'un (eger ondan bahsediyorsaniz) NT
    tabanli (Win2000) sistemler ile wine arasindaki bazi sorunlardan
    kaynaklaniyor... Muhtemelen setup sirasinda ikernel.exe gibi bir yerde
    takilip kaliyordur. Bu sorun duzeltilmeye musait olmasina karsin bam
    baska bir wine configuration'u ve gercekten de ugrasmaya degmeyecek
    kadar cok zaman istemektedir (dll'lerin tanimlanmasi registry'nin
    duzeltilmesi v.s. v.s.). Ustelik butun bu cabalara ragmen calisip
    calismayacagi suphelidir.

    Ancak Macromedia Dreamweaver MX 'in sorunsuz olarak calistigini
    bilmenizi isterim... Ben buldugum ilk boslukta 2004 icin gerekli
    ayarlari ve duzeltmeleri yapmaya calisacagim ama basarisiz sonuc da elde
    edebilirim elbette... Eger bir sonuc elde edersem burada bilgi olarak
    veririm...

    Iyi calismalar
    Gurkan ASLAN