[linux-baslangic] Debian da ip maskeleme ve DHCP

---------

From: deded deded (masternumba@yahoo.com)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 13:11:13 EST

    iyi aksamlar,
    1 makineye 2 ethernet karti taktim.eth0 dis aga
    (statik ip) eth1 de ip maskelemeyle ic aga bakacak.ic
    agdaki makinelerin DHCP ile 192.168.0.0 blogundan ip
    almalarini istiyorum.Debian uzerinden bunu nasil
    yaparim?
    ip maskeleme nasil olmalidir?
    DHCP nin hangi ethernet kartina ip yollayacagini nasil
    bilebilirim?

    Yalcin Tomurcuk