Re: [Linux] son model linux hangisi

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 16:34:00 EET

Orkun Unalan yazmış:

> Sanilmasin ki ben windows'a mükemmel bi sistem diyorum . Oyle olsaydi
> baska seyle ugrasmazdik . Knoppix kullandim hatta harddiskimde ufak bi
> problem vardi sistem yükleyemiyordum ... ona ragmen calisti ve
> dosyalari ayarlayabildim .Bir nevi acilis disketi diilde acilis
> isletim sistemi gorevi gordu :) hosuma gitmisti ...
>
> Yani diyorsunuz ki Fedora kullanin ... Benim cok web sayfasi
> geziyorum ve bunu hizli ve seri bicimde yapmam gerekiyor ... Ama
> sistemede hakim olmak istiyorum yani diger dosyalarima vs... kolayca
> ulasmak istiyorum .... Dolayisiyla cok gelismis en son model linux
> [...]

Merhaba

Fare ve klavye sesi arasındaki farkı çok hoş bir
anekdot.

Geçenlerde Xandros'un 2.5 sürümünü kurdum,
sırada deneyeceğim Xandros 3.0 var. Temel pek çok
işlem için henüz konsol programını çalıştırmadım.

Bittorrent ile indirilebiliyor, detaylı bilgi
Xandros.com adresinde var.

Yapanlara aşkolsun, gerçekten çok güzel bir iş
çıkartmışlar.

İyi çalışmalar
Görkem