RE: [Linux] HDD ve Boot problemi

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 13:37:51 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Benim HDD halen off durumda :(. Knoppix 3.6 ile açtım ve knoppix-installer
ile hdd tanımlı bütün alanları sildim. Sonra birincil bolum olarak iki tane
NTFS bölümü oluşturdum (40 gb. ve 10 gb.) geriye kalanı yine birincil ext3
yaptım. Kaydedip çıktım. İkspi kurulumuna başladığımda (C: bilinmiyor) (D:
NTFS) (E: bilinmiyor) olarak çıktı. C'yi NTFS formatla dedim devam ettim
ancak yine dosyalar kopyalayıp restart edildikten sonra unmountable device
hatası aldım. Tekrar KNOPPIX le açtığımda ise partitionların NTFS-NTFS-EXT3
olduğunu gördüm. Tekrar win kurmayı denedim olmadı. Bende C bölümünü sildim
ve d'ye kurmak istedim (Daha sonradan Windows içinden yönet bölümünden
formatlayabilirim düşüncesiyle) ama yine olmadı. Şimdi ise yine knoppixle
açıp tek partition fat32 yapıcam ve tekrar denicem umarım başarılı olur.
Teşekkürler.

Açıkcası ilk bölümle ilgili sorun var sanırım win formatı tamamlıyor
dosyaları kopyalıyor restart edince unmount hatası verip duruyor. Kurulumu
tekrar başlattığımda ise bölüm seçimlerinde ilk bölümün dosya formatını
bilinmiyor olarak gösteriyor.

Cevaplar için teşekkürler...