Re: [Linux] son model linux hangisi

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 16:30:04 EET

Merhabalar,

Quoting Orkun Unalan <orkunalan@hotmail.com>:

> Yani diyorsunuz ki Fedora kullanin ... Benim cok web sayfasi geziyorum ve
> bunu hizli ve seri bicimde yapmam gerekiyor ... Ama sistemede hakim olmak
> istiyorum yani diger dosyalarima vs... kolayca ulasmak istiyorum ....
> Dolayisiyla cok gelismis en son model linux hangisidir ? en yenisini indirim

En son Linux 2.6.9 modelidir mevcuttur.
Bugun oglen cikmis olan 2.6.10-rc3-bk6 modelimiz de var fakat model rakaminda
yazan "rc3" ifadesinden anliyoruz ki, bu model test surusucu surdurmektedir.

> bari ama profesyonel komutlara fazla ihtiyac duymamam lazim . Yani bi
> harddiskin bolumunu mount ederken mouse sesi ,tik tik sesi duymak istiyorum

Diger isletim sistemlerini kullanirken nasil "format c:" ve benzeri komutlari
biliyorsaniz(?) Linux'da da bilmeniz gereken komutlar vardir. Bu komutlari da
model ve parca ozelliklerine gore arazi(profesyonel)-otoyol(amator) olarak
ayrildigini ilk sizden ogreniyorum.
Tesekkurler.

Size tavsiyem, "uzman" suruculer tarafindan test edilen modellerin test
sonuclarini incelemeniz.
Yol adresi; http://www.linux.org.tr/index.php?Pg=LinuxDagitimlari

--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org