[Linux] son model linux hangisi

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 15:23:53 EET

Sanilmasin ki ben windows'a mükemmel bi sistem diyorum . Oyle olsaydi baska
seyle ugrasmazdik . Knoppix kullandim hatta harddiskimde ufak bi problem
vardi sistem yükleyemiyordum ... ona ragmen calisti ve dosyalari
ayarlayabildim .Bir nevi acilis disketi diilde acilis isletim sistemi gorevi
gordu :) hosuma gitmisti ...

Yani diyorsunuz ki Fedora kullanin ... Benim cok web sayfasi geziyorum ve
bunu hizli ve seri bicimde yapmam gerekiyor ... Ama sistemede hakim olmak
istiyorum yani diger dosyalarima vs... kolayca ulasmak istiyorum ....
Dolayisiyla cok gelismis en son model linux hangisidir ? en yenisini indirim
bari ama profesyonel komutlara fazla ihtiyac duymamam lazim . Yani bi
harddiskin bolumunu mount ederken mouse sesi ,tik tik sesi duymak istiyorum
shik shik diil :)