Re: [Linux] home folderi tasimak

From: Onur Yasarlar (istanbul2024@redwhitearmy.com)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 22:21:31 EET

On Mon, 2004-12-06 at 12:04, Enver ALTIN wrote:
> Bir de bir soru, ext2 kullanmanızın özel bir
> nedeni var mı? Neden ext3 değil de ext2?

Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Yardimci olan diger
dostlarada cok cok tesekkur ederim. Benim için oldukça faydalı oldular
:) ext2 kullanmak istememin sebebi partition magic ile ilgili. Partition
Magic 8.0 surumu ext3 partitionlarin boyutlarini degistiremiyor. Bu
sebepten ext2 kullaniyorum.

ext3 partition boyutlarini degistirebilecegim guclu baska bir yazilim
var mi bilemiyorum eger varsa seve seve ext3 fs kullanmak isterim.

Saygilar Sevgiler
Onur Yasarlar