Re: [Linux] home folderi tasimak

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 10:10:52 EET

Sal, 2004-12-07 tarihinde 22:21 +0200 saatinde, Onur Yasarlar yazdı:

> Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Yardimci olan diger
> dostlarada cok cok tesekkur ederim. Benim için oldukça faydalı oldular
> :) ext2 kullanmak istememin sebebi partition magic ile ilgili. Partition
> Magic 8.0 surumu ext3 partitionlarin boyutlarini degistiremiyor. Bu
> sebepten ext2 kullaniyorum.
>
> ext3 partition boyutlarini degistirebilecegim guclu baska bir yazilim
> var mi bilemiyorum eger varsa seve seve ext3 fs kullanmak isterim.

GNU Parted, grafik arayüz gerekiyorsa Qtparted ya da Gparted. Bu
programlar (Gparted yok sanırım) Knoppix'te bulunuyor. Şahsen Ext3 bir
disk bölümünü yeniden boyutlandırmadım ama ReiserFS te hiçbir sorun yok.

İyi Günler

> Saygilar Sevgiler
> Onur Yasarlar

Erçin EKER UIN: 82166138 Jabber: ercineker@jabber.org - long f_ffree; /*
free file nodes in fs */ + long f_ffree; /* freie Dateiknoten im
Dateisystem */ -- Seen in a translation