Re: [Linux] Mbr Gitti Nasıl ulaşabilirim.

From: abdullah (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 20:54:06 EET

umarim gec kalmadim.

bende de ayni durum oldu. mnd. 10.1 kullaniyorum. aslinda olay su, siz
hda1 i silince digerleri kaydi. ama fstab da hala eski hal var. bu
nedenle acilista fstab (belki baska dosyalarda var) bakan alet root
gitti sandi. aslinda root duruyor.

bende soyle oldu, hda5 i sildim. (win_d idi). hda6 da ki root hda5 oldu.
fark edemedim ve fstab'i degistirmedim. bu nedenle de bilgisayari
acamadim. tam ikiniyordum ki mandrake CD 1 i taktim ve baktim ki win_d
nin yeri bos ve isimsiz. oraya bir part. yarattim ve root'a bagladim.
sonra hda5 olan root hda6 oldu. hemen cd'den ciktim reboot ettim sistem
calisti. amma zor anlattim ama umarim anlatabildim. anlamadim dersen yaz
bidaha anlatim.

dostlukla,
abdullah

Mehmet Emin yazmış: