[linux-baslangic] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: Ali Avci (mozaik@hotpop.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:18:40 EEST

Linux kullanıcı dostu olmak zorunda değildir. Ancak buradakiler için şu
ifadeyi kullanabilirim.
Kullanıcılar Linux Dostu.

Dostluklar da sinirlerimiziin düşüklüğü, hoş görümüzün yüksekliği ile
yücelir.

Andladığım kadarı ile burası da huzur dolu (arada sırada kısa süreli
fırtınalar kopsada) güzel bir ortam.

şu ana kadar sadece izlemekle yetiniyorum. umarım yakında bir aktif
serverım olduğunda katılımım artar.

Saygılarımla,
- Ali AVCI

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin