[linux-baslangic] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 22:42:57 EEST

> [...]
> windowsdan daha ucuz ve / veya serbestmis. Bunu bana kulahima
> anlatsinlar. Artik inanmiyorum. Sunucu kursan deveye hendek
> atlatiyororuz. Ekran kartini kursan ayni. Ohhh bu ne. Bilgisayarmi bize
> hizmet edecek. Bizmi ona hizmet edecegiz. Ne dersiniz deyin. Bir gercek
> var. Linux kullanici dostu bir isletim sistemi degil.
> :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
>
> Zaten eger aranizdan bir kisi bile basit conexant hsfi ve flyvideo 2000
> (saa7134) icin cevap yazamazsa elimdeki dagitim cdlerini kiracagim ve bu
> listelerden hemen cikacagim. Ayrica sonsuza kadar linuxdan uzak

Sevgili Umit Yıldız kardesimiz,

Lutfen, boyle extreme tavirlara girmeyin. Linux hakkinda
caninizin istedigi gibi dusunmekte serbestsiniz. Bu sizin, bir
insan , bir yurttas olarak entellektuel kapasiteniz, sorumlugunuz
ve tercihinize bagli bir seydir.

Yasadiginiz sorunlari, tum acikligi ile yazmaniza bu listede,
daha genelde bu camiada kimse karsi cikmaz, kimse alinmaz.
Herkes elinden gelen yardimi da yapmaya calisir.

Lutfen gereksiz meydan okuma, hakaret anlamina gelecek s eyler
yazmayiniz. Tabii ki size onem veriyoruz, cunku bir insansiniz.
Linux ogrnemek istemeniz tabii ki bir artidir. Ama, bu size
ek gucler, yetkiler vermeyin.

Ayrica, ayni mesaji birden fazla gondermek, hele bu baglamda
pek olumlu karsilanmaz. bu isin etigine uymaz.

Lutfen, daha sakin olun, daha medeni davranin. İnsnalar
elinden gelen destegi verecektir.

Linux'un bedva olma gibi bir iddiasi yoktur; Linux'un acik
kaynak ve ozgur olma gibi bir iddiasi vardir. Herhangi bir
donaim ureticisin , aygit surucunun kaynagini kapali tutarak
satmasi, spec'lerini gizli tutmasi , onun kndi tercigidir.
Linux camiasinin bundna bir sorumlugu olamaz.

Umarim derdimi anlatabildim. Oyunu kurllarin agore oynayin, ve
camisin bir uyesi olun. Caniniz istediig zaman da gidin.

Saygiarimla

Mustafa Akgul

> Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin