[linux-baslangic] Re: LINUXNET CIKMIS...

From: b0113014@hacettepe.edu.tr
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:28:36 EEST

> Dergiyi bende aldım evet ama ticari bir kaygi sezdim kısmını
> anlayamadım. Elbetteki ticari kaygıları olacak sonucta dergi bu! Artik
> linuxnet olarak cikmis ilk derginin de belescileri kaziklamak mantigini
> guttugune inanirsak bu paranoyanin sonu gelmez ki...
Linux'un hala ucretsiz olduguna dair bir inanc var sanirim. Kaynak
kodlarýnýn açýklanmasi sistemi ucretsiz yapar mi? Bu konu da aciklik
getirirseniz sevinirim. Bu arada derginin ne hallerle cikarildigini da
dusunmek lazim. Boyle bir dergi ne kadar desteklenirse o kadar tatmin
edici olacagina inaniyorum. Hepinize iyi calismalar diliyorum.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin