[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Afsin TASKIRAN (afsin@taskiran.org)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:20:26 EEST

On Mon, 2004-04-05 at 15:30, Suha Celik wrote:
> Merhaba
Merhaba;
> Linux34 e gelince aynı olay benimde başıma geldi, zorla adamdan cevap
> alıyoruz ben başardım ama 1 keresinde cevap aldım cd fiyatlarını göndermiş.
> Lütfen konu ile herhangi bi mazisi olmayan arkadaşlar önyargılı yada hissi
> davranmasın.

Bu nasil bir anlayistir anlayamiyorum.Siz burda bilgiyi paylasmaktan,
acik koddan sozediyorsunuz bir "zorla cevap almaya calisiyoruz"
diyorsunuz. Linux34 insanlara 1,5 milyona cd dagitiyordu. Bunda ne kadar
kar amaci gudulebilir

Lutfen ilk once bu listelerin amacini bir okuyun. "Kimse size zorla
cevap vermek zorunda diildir !!!" Linux34 de LKd nin ve Linux konusu
olan her calismaya destek oluyor. insanlara yardim etmeye calisiyor.
Linux34 arkadaslar (sizin mantiginizla musteriler) Linux CD si istiyor
diye sabahlara kadar ugrasiyor.

Tamam. Atilan bir mail sonunda size mail gelmemis olabilir. Erdogan Abi
(Linux34) ye 2 gun once bende mail attim. Tux istiyordum herneyse. Hala
bir cevap gelmedi. Kendisiyle cok siki dostluk baglarimiz vardir. Durum
boyle diye bana bir art niyetimi var?

Arka planda bu isin nasil yurudugunu bilseydiniz bu kadar kolay insanlar
hakkinda hukum vermezdiniz.

Afşin TAŞKIRAN

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin