[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Afsin TASKIRAN (afsin@taskiran.org)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:24:34 EEST

On Mon, 2004-04-05 at 16:02, Gökçe Tuna wrote:
Merhabalar;
> Cem arkadasimiz iyice abartti sanirim..
Cem Bey in abarttigi bir sey yok.
> linux34 sitesi LINUX CD SATIS
> YETKILI BAYISIdir.
Lutfen CD SATIS "YETKILI" BAYII yazan yeri gonderebilir misiniz?
> Bundan ne anl=FDyorsun sen???
Bu kadar art niyetli dusunmeyin. Linux34 u birebir taniyip da kendisi
hakkinda kotu dusunceleri olan bir insan tanimiyorum.

Kisisel problemleriniz olabilir. Fakat bunlari listeye yansitmak yerine
ozelden kendisiyle gorusmeyi deneyin.

> [...]
> zorundaligiyla hicbi ilgisi yok. Bir web sitesi aciyor ve buradan cd =
> satisi
> gerceklestiriyorsaniz size gelen sorulara cevap da vermelisiniz. Bunun
> hesabini soran yok, polemik yaratmaya calismani yersiz buluyorum. =
> Herkesin
> cesitli kurumlarla iyi ya da kotu deneyimleri olabilir, fikrini =
> soyleyene
> saygi gostericeksin ki o da sana gostersin. Bu kadar gereksiz zamani
> polemige ayiracagina alternatif bir adres gosterebilirdin.. demekki bunu
> yapmak da sana hizmet etmek gibi geliyor.. ilginc...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin