[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: ali@muhabir.org
Date: Mon 05 Apr 2004 - 16:25:58 EEST

Aksine ftp' lerde isolarin olmasi kursiyerleriniz icin bir sans ve bunlari=
=20
kullanmalarini tavsiye etmeniz gerekmekte, hatta sahsi fikrim egitiminiz=20
sonunda bir kullanici SuSE ya da RH
gibi nerdeyse her tarafi hazir olan dagitimlar yerine her tarafina hakim=20
oldugu bir GNU kullanmali. Bu da ancak tek tek nerde ne kullanilir ve nasil=
=20
yapiliri ogrenmeleriyle olur. Zaten o an her programin son surumunu kullanm=
ak=20
isteyeceginden sizinde katilimcilari biseyler satin almaya tesvik etmenize=
=20
gerek kalmayacaktir. :)

Neyse biraz isinize karistim sanirim :)

Pts 05 Nis 2004 15:55 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
> Arkadaslar linux34.com sitesini hararetle savunmanizi gerektiren birsey
> oldugunu dusunmuyorum. Ben bir soru sordum ve arkadasimiz da cevap =3D
> verdi.
> Amac birbirimize yardimci olmak. Bugune kadar baska bir yerden cd
> edinemedigimiz icin linux34 sitesine basvurduk. Cevap alamamak sorun =3D
> degil,
> ben de zaten alternatif bir yer olup olmadigini sordum sadece. =3D
> Arakadasimiz
> boyle bir cevap verdiyse bu onun gorusudur, abartmaya gerek yok. IT
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin