[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 15:30:52 EEST

Merhaba
Hiç üzülmeyin bu linuxa karşı yapılmış bir saldırı falan değil.
Ayrıca bi insan linux kullanıyor diye bir ululuk mertebesine ulaşmaz burada
linux ve gnu nun yaptığı sadece tekele ve kapalı koda bir savaş veriyolar.
Bir katil Linux kullanıyo diye asla sevimli olamaz. Şimdi Bill Gates linux
kullansa baş tacı mı edeceksiniz.
Linux34 e gelince aynı olay benimde başıma geldi, zorla adamdan cevap
alıyoruz ben başardım ama 1 keresinde cevap aldım cd fiyatlarını göndermiş.
Lütfen konu ile herhangi bi mazisi olmayan arkadaşlar önyargılı yada hissi
davranmasın.

Bir örnek verecek olursak Linuxa karşı benim sempatim var ve evde hem
windows hem linux kullanıyorum. Ama redhat kurulu idi sildim artık redhata
bir antisempati duyuyorum. Neden? çünkü adamlar prensiplerini çaktırmadan
değiştiriyolar mandrake de öyle. Windows nasıl büyüdü benzeri bi olayla.
İşte ben şimdi redhatın sırf linux diye hatalarını göz ardı mı edecem asla!
Bunlar tamamen benim görüşüm ama bu şekilde lütfen önyargılı olmayalım.

iyi çalışmalar
Suha Çelik