[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Gökçe Tuna (gokce_linux@hotmail.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 18:21:42 EEST

Kursiyerleriniz arasinda mouse kullanimini bile bilmeyen insanlar olsa bu
kadar rahat konusurmuydunuz??? Buradakiler (belki fikra gibi gelebilir ama)
mouse'u asagi surukleyin dedigimizde bazen "masa bitti, nereye
surukleyelim?" diyorlar! Saka yapmiyorum.. bu kadar bilgisayara uzak karma
bir toplulugun katildigi egitimlerde tabi ki hertarafi hazir programlar
ogretmeliyiz. Linux'u yaymak icin elimizden geleni yapiyoruz, MS isletim
sistemlerinden birini de tercih edebilirdik.. Lutfen gereksiz yorum
yapmayin. Tum egitimci arkadaslara selamlar.