[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 16:26:15 EEST

Guzel kardesim polemik yarattigim yok. Laf ebeligi yaparak sen aslinda
polemik yapmaya calisiyorsun. Bu insan bu isi ne icin yapiyor buna karar
verelim. Yetkili bayi o nedenle satis yapmak icin cevap vermesi gerek
diyorsan kabul, ama bu insana bak amaci belli diyemezsin o zaman. Hayir
Linux icin gonullu diyorsan o zaman neden cevap vermedi diye hesap
soramazsin. Biraz ince bi cizgi anlamaya bagli...

Cem

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin