[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Gökçe Tuna (gokce_linux@hotmail.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 16:02:37 EEST

Cem arkadasimiz iyice abartti sanirim.. linux34 sitesi LINUX CD SATIS
YETKILI BAYISIdir. Bundan ne anl=FDyorsun sen??? Cd satisi ile ilgili =
herhangi
bir soru soruldugunda buna gec de olsa cevap verilir. Bunun hizmet etme
zorundaligiyla hicbi ilgisi yok. Bir web sitesi aciyor ve buradan cd =
satisi
gerceklestiriyorsaniz size gelen sorulara cevap da vermelisiniz. Bunun
hesabini soran yok, polemik yaratmaya calismani yersiz buluyorum. =
Herkesin
cesitli kurumlarla iyi ya da kotu deneyimleri olabilir, fikrini =
soyleyene
saygi gostericeksin ki o da sana gostersin. Bu kadar gereksiz zamani
polemige ayiracagina alternatif bir adres gosterebilirdin.. demekki bunu
yapmak da sana hizmet etmek gibi geliyor.. ilginc...