[linux-baslangic] Re: YNT: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum?

From: Mehmet Buyukozer (mbuyukozer@gmx.co.uk)
Date: Sun 04 Apr 2004 - 15:36:29 EEST

Gecen sene Yildiz Teknik Universitesinde duzenlenen Penguen senliklerine
katilmistim ve ayni burda olusan atmosfer orada da vardi. Windowsculara
karsi linuxcular. ama isin garip tarafi Windows tarafina durmadan
assagiliyan ve onlari adam gibi sistem bilmemekle, gercek bir isletim
sistemi kullanmamakla vb seylerle suclayan veya en azindan polemige giren
taraf Linuxcular oldu. Ben kendimi ikisiyle de bagimli olmayan birisi olarak
goruyorum. Ben bilgisayar kullaniyorum, linux yada windows farketmez
diyorum.Ama mevcut linuxcularin %80'i (bununla ilgili de bi arastirma yapin
isterseniz) windowstan terfi oldugu halde ve hala disklerinin bir
partitionunda windowsun bir turevi oldugu halde, durmadan soz soylemekten
sıkılmıyorlar.
Enterprise olarak ele alindigi zaman, istedigi[n][m]iz kadar yirtinalim
alimlara patronlar karar veriyor ve tercihlerini cogunlukla windowstan yana
kullaniyorlar.Bununla ilgili de eminim belli arastirmala filan vardir.
Bence, etrafimizda cogunlukla windowstan baslayanlar varsa, windows kadar
cekici ve kolay hale getirilen bir linuxun ucretsiz olusu gercek
cekiciligini o zaman ortaya koyar.obur turlu su grupta sirkette calisiyor
olup o bilgisayardan yazanlarin haricinde windows'a tutupta 100-200$ para
veren sanmiyorum.