[linux-baslangic] Re: YNT: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum?

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 13:52:00 EST

    Bunun sebebi aslinda ABD veya Avrupa icin korsan yazilim aramanin cok
    daha guc olmasi. BSA Turkiye'deki gibi evinize isyerinize babasinin
    ciftligi gibi dalamiyor. Isin birsuru proseduru var ve hatta bisey
    cikaramazlarsa baslari belada demektir. Bulacaklarinin birkac yuz
    mislini odemek zorunda kalabiliyorlar. Yani BSA sadece bize aslan
    memleketinde kuzu:)

    Cem