[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 linux ile internet baglanamıyorum

---------

From: ekizilcikoglu@ykb.com
Date: Thu 29 May 2003 - 01:58:50 EEST

    Serdar KOYLU'nun söylediklerini yapdım

    1- DNS'i ekledikden sonra modem cevap vermiyor hatası aldım

    2- ppp cihazı oluşuyor mu?

    # ifconfig

    ppp0 ............ ile başlayan herhangi birşey göremedim fakat

    inet addr 127.0.0.1 Mask 255.0.0.0 bana bunları getirdi

    3- Default Route tarifli mi?

    # route -n komutunu işlettiğimde de destinitaion,gateway,genmask
    adreslerini getirdi.

    Sonuç olarak;
    *Halen internete bağlanamıyorum ( mandrakelinux ile)
    *Birşeyler yaptım ama ne yaptığımı tam olarak anlamadım ?
    *Modem mi bir sorun var?
    *Modemi windows da ki gibi uninstall/install nasıl yapabilirmiyim?

    Yardımlarınız için teşekürler......

    Saygı ve sevgilerimle

    Bu mesajda, yalnizca muhatabini ilgilendiren, kisiye veya kuruma özel
    bilgiler yer aliyor olabilir. Mesajin muhatabi degilseniz, içerigini ve
    varsa ekindeki dosyalari kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Böyle
    bir durumda lütfen göndereni uyarip, mesaji imha ediniz. Göstermis
    oldugunuz hassasiyetten ötürü tesekkür ederiz.

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you
    are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
    please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
    unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this
    e-mail is strictly forbidden. Thank you for your co-operation.