[linux-baslangic] Türkçe problemi

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 02:27:50 EEST

    Mandrake 9.1 kullanmaktayım,
    Windows 2000 üzerinde de çalışması gereken crossplatform php ve phyton
    kodlarım var.
    Windows 2000 sunucudan aldığım kodları (HTML+[php | phyton]) linuxda
    kedit gedit gibi programlarla (ikisi ile de dendim) Türkçe karakter
    problemi yaşadım.
    Bu problemi açarkan karakter seti vererek hallettim. fakat kayıt
    ettikten sonra bu sefer windows 2000 üzerinde problemlerim var bu arada
    windows 2000 bir makinadan fontları aynen alıp mandrakeye kurdum.
    Acep ne gibi bir çözümüm olabilir?

    --
    "There are 10 types of people in this world. Those that understand Binary,
    and those that dont".