[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 linux ile internet baglanamıyorum

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 14:46:29 EEST

    Selamlar...

    Gorunen o ki ortalikta modem yok. Yani taninmamis. Modemin marka ve modelini biliyormusunuz ?

    Cogu Lucent, Conexant, PCTel PCI modemin Linux destegi var. USB modemlerin bir kacinin destegi var ama bu konuda umitli olmayin derim :(

    Diger seri porta takilan modemlerin tamami Linux'la desteklenir.

    Eger Seri modeminiz varsa, bunu klavye tarafindaki yuvaya takmissaniz ttyS0, digerine takmissaniz ttyS1. Cogu kasa/anakart kombinasyonu bu sekilde. Bu durumda kppp'nin cihaz sekmesinden dogru cihazi secmelisiniz.

    PCI (Bilgisayarin icindeki beyaz yuvalara takilan) modemlerden varsa,

    # lspci

    komutuyla bir dizi bilgi gelecek. Buradan modeminizin tipini bulabiliriz. Eger modemin turunu (bu komutla bulacaginiz) veya komut ciktisini yollarsaniz, saniyorum yardimci olabiliriz..

    Saygi ve sevgiler..

    29 May 2003 01:53 EEST tarihinde yazmışsınız: