[linux-baslangic] Re: refresh rate

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 28 May 2003 - 23:15:38 EEST

    Onur Yasarlar wrote:
    > XF86Config dosyamın icerisinde refresh rate i degistirmek icin nereyi
    > degistirmem gerektigini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim. (60 Hz
    > cok rahatsız oluyorda 70 Hz yapmak istiyorum)
    >
    > Saygılar
    > Onur Yasarlar

      /etc/X11/XF86config(-4)

      dosyasi icerisinde, "Monitor" Section i icinde

             HorizSync 28-96
             VertRefresh 50-76

      Vertrefresh satirini degistirebilirsiniz. Monitorunuzun yatay ve dikey
    tazelemelerini biliyorsaniz direkt olarak buraya ekleyiniz

    Not: 1 haftadir email adresinize mail atmaya calisiyorum ancak
    ulaasmiyorum. Listeler ile ilgili sorununuzun da mail adresiniz yuzunden
    oldugunu anlatacaktim, ama sanirim sorunu duzeltmissiniz (yeni bir adresle)

      Saygilar,
      Onur Kucuk