[linux-baslangic] Re: Monitör

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 28 May 2003 - 09:40:49 EEST

    Bu sorun sizi grafik arabirimden mahsur birakiyor mu? Yani aslinda
    -hocalar daha yi bilir gerci- monitorunuz tam taninmasa dhi ekran karti
    daha kritik bir konumda, bu sekilde grafik arabirimde
    calisabilirsiniz... Benimki de taninmiyor gerci ama ekran kartim
    sorunsuz tanindigi icin 1024*768'de calisabiliyorum... Generic'lerden
    size en uygun olani secip denerseniz 1024*768'de calisabileceginizi
    dusunuyorum, zira benim de monitorum Vestel ve Generic High Frequency
    SVGA 1024*768 70Hz gibi bir ayarla goruntu RH9'da ve GL 2'de gayet
    net... Eger sonuc alamazsaniz size bende Vestel monitorlerimiz
    uyusuyorsa ne sekilde tanitildigana dair bilgileri yollarim.

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan

    On Wed, 2003-05-28 at 09:31, yalcin kolukisa wrote:
    > selamlar
    > Mandrake hari=E7, RD 9 ve Gelecek 2 'de monit=F6r=FC bir t=FCrl=FC sistem=
    e tan=FDtamad=FDm.=20
    > vestel 15", 0.28 dpi , k=FDlavuzuna g=F6re 1024*768 =E7=F6z=FCn=FCrl=FCg=
    =FC desteklemekte.
    > y=FCkleme esnas=FDnda monit=F6r=FC ne olarak se=E7meliyim? Generic 800*60=
    0 serisinin hepsini denedim ama y=FCkleme sonras=FD konsolda startx =E7=FDk=
    t=FDs=FD olarak ya "monit=F6r bulunamad=FD" ya da "bilinmeyen monit=F6r " =
    hatas=FD almaktay=FDm. ekran kart=FD 32 MB S3 prosavage(onboard) , sistem,=
     kart=FD otomatik buluyor ve g=F6z=FCme =E7arpan hi=E7 bir hata mesaj=FD da=
     vermiyor ( kart ile ilgili).
    > =20
    > tam ve kesin bir cevap alabilmek i=E7in yeterli bilgi veremedi=F0im fark=
    =FDnday=FDm. bu nedenle , =F6zellikle monit=F6r ayarlar=FD ve kurulumu ile=
     ilgili yaz=FDl=FD bir e-k=FDlavuz tavsiye ederseniz memmun olurum .