[linux-baslangic] Monitör

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 28 May 2003 - 09:31:10 EEST

    selamlar
    Mandrake hariç, RD 9 ve Gelecek 2 'de monitörü bir türlü sisteme tanıtamadım.
    vestel 15", 0.28 dpi , kılavuzuna göre 1024*768 çözünürlügü desteklemekte.
    yükleme esnasında monitörü ne olarak seçmeliyim? Generic 800*600 serisinin hepsini denedim ama yükleme sonrası konsolda startx çıktısı olarak ya "monitör bulunamadı" ya da "bilinmeyen monitör " hatası almaktayım. ekran kartı 32 MB S3 prosavage(onboard) , sistem, kartı otomatik buluyor ve gözüme çarpan hiç bir hata mesajı da vermiyor ( kart ile ilgili).

    tam ve kesin bir cevap alabilmek için yeterli bilgi veremediğim farkındayım. bu nedenle , özellikle monitör ayarları ve kurulumu ile ilgili yazılı bir e-kılavuz tavsiye ederseniz memmun olurum .

    saygılarımla

    Yalçın Kolukısa