[linux-baslangic] Re: kutuphane icin program

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 20 May 2003 - 06:35:56 EEST

    Mon, 19 May 2003 20:21:19 -0700 (PDT) tarihinde mehmet KAZAK
    <kazak_mehmet@yahoo.com> soyle yazdi:

    MK> ben Linux altinda calisan Ingilizce veya Turkce
    MK> Kutuphane programi ariyorum. varsa nerden nasil
    MK> alabilirim, bu program eger mumkunse kapsamli bir sey
    MK> olsa Universite icin lazimdi. Windows altinda
    MK> calisanlari o kadar iyi olmasada binlerce dolardan
    MK> basliyor. Internet ve Intranet baglanti yapabilecegim
    MK> turden olursa iyi olur. Icine onbinlerce kitap
    MK> girilecek.
    Bizim bir-iki sene once kendi kutuphanemiz icin hazirladigimiz bir
    kutuphane programi var. Kitap odunc verme, kullanici takibi ve benzeri
    onunla baglantili islevleri icermiyor. Eger o modulleri ekleyip, uzerine
    gelistirme yapmayi dusunurseniz kodlarini paketleyip gonderebilirim.
    http://www.fisek.org.tr/kutuphane/ adresinden kullanici arayuzunu
    inceleyebilirsiniz.

    Gene dolarlari devreye sokan ve gene -bence- cok basarili olmayan ama
    piyasada bulacaginiz uyduruk Windows programlarindan cok daha kapsamli olan
    Bilkent'in Bliss'i var. Linux da dahil hemen her Unix'te calisiyor. Bircok
    universitede kullaniliyor.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694