[linux-baslangic] modules.conf

---------

From: etugruceri@infotech.com.tr
Date: Tue 20 May 2003 - 08:47:42 EEST

         Arkadaslar kusura bakmayin font problemleri yuzunden okunamayan
    mailimi tekrar atiyorum. Okumaya urasanlarada kusura bakmasinlar,
         Onboard ethernet kartimi cd sinin icerisinden cikan driverlari
    derleyerek sisteme kurdum. Olusan modulu insmod ile ekliyorum. ve
    modules.conf dosyasinin icine yaziyor. ekledigim anda herhangi bir sorun
    yok. ip werip haberlesebiliyorum. ama reboot dan sonra ekledigim modul
    tekrar yuklenmiyor. tekrar insmod yapmam gerekiyor. Hata nerededir. Bi
    yerde bi seyi eksikmi yapiyorum . yardimci olursaniz sewinirim...

    Emre Tugriceri
    GIS TECHNICIAN
    INFOTECH Bilisim ve Iletisim Teknolojileri A.S.

    email: etugruceri@infotech.com.tr
    web: www.infotech.com.tr
    Tel: (212) 259 21 99 / 151
    Fax: (212) 259 30 32
    Adres: Dikilitas mah.Ayazma deresi cd. Aksit plaza no:12 kat:3
                  Besiktas / Istanbul / Turkiye) 259 30 32