[linux-baslangic] kutuphane icin program

---------

From: mehmet KAZAK (kazak_mehmet@yahoo.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 06:21:19 EEST

    Arkadaslar selam. gecenki HDD lerin biri ertesi gunu
    kendi kendine calisti ve iki gun sonra devreleri
    yandi, digeri hala calismadi.
    ben Linux altinda calisan Ingilizce veya Turkce
    Kutuphane programi ariyorum. varsa nerden nasil
    alabilirim, bu program eger mumkunse kapsamli bir sey
    olsa Universite icin lazimdi. Windows altinda
    calisanlari o kadar iyi olmasada binlerce dolardan
    basliyor. Internet ve Intranet baglanti yapabilecegim
    turden olursa iyi olur. Icine onbinlerce kitap
    girilecek.
    Saygilar.

    KAZAKH Mehmet