[linux-baslangic] Re: :(

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Tue 13 May 2003 - 19:54:55 EEST

    Ben ilk Mandrake'de baslamistim bu maceraya ama madem tatli bir kargasa
    olacak:) RedHAt 9'u daha cok begendim, ve Gelecek 2.0'i da, zira
    Mandrake 9.1'de bence gorsel guzelligini bir nebze yitirmis ve RH9 benim
    aptal SiS kartimi 1024*768'de harika gosterdi, Mandrake taniyor ama
    800*600 ustune cikamiyor, RH9'un XFree'sinden kaynaklandi belki de...
    Genel bir fikir olarak bence artik populer dagitimlar arasinda zorluk
    farki pek de kalmadi... Network ayarlari da RH9'da daha kolay gibi geldi
    (GUI'den bahsediyorum...)
    Saygilar...