[linux-baslangic] Re: LDAP-HowTo

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 13 May 2003 - 20:31:05 EEST

    Salı 13 May 2003 12:19 tarihinde şunları yazmıştınız:
    > LDAP hakkinda bilgi alabilecegim bir dokumantasyon ariyorum.
    > (belgeler.org da bulamadim)

    HOWTO olarak değil, fakat seminer notları:
    http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/ab2003_ldap_uygulamalari_mkarabiyik.sxi
    http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/senlik-2002/lkdsenlik_2002_ldap_oguzyilmaz.ppt

    İng olarak http://www.openldap.org 'da bir hayli dökümantasyon var -- fakat
    basitçe ne yapar da ayağa kalkarım konusunda bana çok aydınlatıcı olmamıştı.

    Bir ara oldukça eskimiş idi, fakat yakında (Nisan 2003) güncellenmiş:
    http://www.redhat.com/mirrors/LDP/HOWTO/LDAP-HOWTO/index.html

    Bir LDAP'in kendisi için HOWTO sayılmaz, henüz tamamlayıp Türkçe'ye de
    çevirmedim, fakat LDAP'in bir uygulanışını (kuruluş, kullanıcı tanımı, SASL,
    kerberos vb entegrasyonu)
    http://www.arayan.com/da/yazi/OpenAFS_Kerberos_5.html anlatıyorum, arada
    başka İngilizce dökümanlara da link'ler mevcut.

    Esen kalın,
    Deniz