[linux-baslangic] Re: :(

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 13 May 2003 - 16:02:56 EEST

    On Tue, 13 May 2003, Onur Kucuk wrote:

    > Mandrake 9.1 kurun, update lerini yapin, ve 2 haftanizi malesef bosa
    > harcadiginizi gorun :(

    Ne zamandir dagitim kavgasi yapmamistik listede? :-)

    Onur, hafta sonu kurdugum Mandrake de beni cok ugrastirdi biliyorsun.
    Tamamen aliskanlik.

    > Sizi hic ugrastirmayan bir dagitimla baslamaniz en iyisi.

    RH 8.0 i su anda 3 uretim platformunda kullaniyorum guzel guzel... Elbet
    bir bildigimiz var, degil mi?

    Lafim Mandrake'ye degil; kesinlikle degil. Windows'dan gecis yapmak
    isteyenler icin iyi bir dagitim olabilir masaustunde.

    (Hadi gazi verdim ben)

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr