[linux-baslangic] Re: :(

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Tue 13 May 2003 - 15:50:36 EEST

    Red-Hat 8.0 da bazi garipliklerle ben de karsilasmistim. Sanirim gelen
    apache de bir anormallik var. Bir iki denememden sonra yeni apache+php+mysql
    sürümlerini indirdim ve tekrar derledim. Boylelikle sorun cözulmustu.
    Red-hat 7.3 de kurunca hic bir sorun olmadan calistirmistim hepsini. Onerim
    yeni surumlerni indirip tekrar derleyin. Hem manuel yapince nerelerde ne
    yapacaginizi da belirleyebilirsiniz. linux.org.tr altinde belgelerde nasil
    tekrar derleyebileceginize iliskin bilgiler bulabilirsiniz. Yada cok
    ugrasamam diyorsaniz farkli bir surum kullanin. Red-hat 9.0 da sanirim bu
    hatalar olmayaaktir.