[linux-baslangic] Re: 2.4.20 kernel

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 12 May 2003 - 20:25:39 EEST

    Gürkan KARABATAK wrote:

    > Selamlar
    > Redhat 7.3 =FCzerine kernel 2.4.20 derledim. 13 g=FCn sorunsuz calisan =
    > bilgisayar birden 3 dk da bir donarak kilitlenmeye basladi. Herhangi bir =
    > hata mesaji yok loglar tertemiz direk olarak login ekraninda makine =
    > donup kaliyor. Eski kernele (2.4.18-18.7) dondum ve herhangi bir sorun =
    > yok. Kernelde bazi iptables patchleri haric herhangi bir patch yoktu. =
    > 2.4.20 kernelle boyle bir sorun yasayan oldumu sebep ne olabilir?

      Sistemde herhangi bir isa aygit (bus sorun cikarmiyor pek) ya da pnp
    sistem var mi ? 2.4.20 kernel'da ki acpi basima bela actigi icin 2.4.19
    da kalmam gerekti bazi makinalarda. (acpi yi kapatmak da sorunu cozebilir)

      Ayrica apic i de iptal etmek faydali olabilir, (kernel'a noapic
    parametresi vererek) Apic calismasa bile kernel obsuna var mi yok mu
    diye aramasin.

      Saygilar,
      Onur Kucuk