[linux-baslangic] Re: 2.4.20 kernel

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 12 May 2003 - 20:29:32 EEST

    Cengizhan Kaptan wrote:
    > Ben de 8.2 Mandrake'de 2.4.18'den 2.4.19 gecis, security ve bugfix'lerin
    > kurulumu sirasinda (Mandrake mirrorlardan update ettigim halde) bu
    > sorunu yasamistim Mandrake install islemlerini kendi yapmasina ragmen
    > sistem acilmamisti, sebebini de bilemiyorum... Onur Kucuk'ten de bir
    > aciklama rica ediyorum :)

      Hmmm evet hatirliyorum o surumdeki paket programinda kernel e ozel
    davranma geregi ile ilgili birseyleri atlamistim, boyle bir sorun
    oluyordu. Ama yeni surumlerde duzelttim... :)

      Sanirim sorun yeni gelen kernel paketinin lilo.conf u sisteme gore
    degil de kendi kafasina gore duzenlemesi ve /boot/ dizinini (ozellikle
    vmlinuz linkini) karistirmasi yuzunden oluyordu.

      Kernel i upgrade yerien install edilirse (elle) bu sorun olmuyordu.
    Neyse zaten yeni surum mandrake de de bu sorun yok.

      Saygilar,
      Onur Kucuk